A rendszer frissítése és karbantartása miatt minden év március 31-ig van lehetőség a megújításra. Az idén 2021.03.31-ig.
»» TovábbAhhoz, hogy a reklamáció feldolgozásra kerüljön, tartalmaznia kell a reklamáló személy vezeték- és utónevét, címét, e-mail címét és regisztrációs számát, valamint a reklamáció alapjául szolgáló esemény részletes ismertetését. A Family Life Success Ltd. – az előzőkben ismertetett fenntartásokkal – a reklamációt a kézbesítéstől számított 14 (tizennégy) napon belül köteles feldolgozni.
»» Tovább1. A virtuális irodájában tudod regisztrálni a jelentkezőket, a regisztrációs adatok beírása után jóváhagyás miatt el kell küldeni a központba.
»» TovábbInterneten a www.prillian.hu honlapján be kell lépni, és az irodám menűpontra (csak regisztráltak tudnak) rákattintva a csoportos rendelés menüpontra kiválaszthatják és azonnal meg is rendelhetik a kívánt termékeket, amelyet a cég kérésre házhoz szállít. Elérhetőségünk: +36-70/397-9068
»» Tovább